Verdwijnen van spelgedeelte.

Jordy Oost
Cllap
Berichten: 344
Lid geworden op: 02-09-2013 21:09

Verdwijnen van spelgedeelte.

Bericht door Jordy Oost » 25-11-2013 20:46

Beste mede tekenaars,

Sommige van jullie was het misschien al opgevallen dat het spel gedeelte ineens weg is. Ik vertel jullie de reden. De leiders van het andere spel vonden het niet zo goed dat wij net zo iets als hun deden. Omdat zei het spel ook hadden overgenomen van anderen. Voor de genen die het spel graag verder willen spelen nodig ik jullie uit op www.transportwereld.primevision.ws . Let wel op alles wat hier gebeurd is ook op spelformaat ! En alleen in PNG posten. Het spel komt misschien terug hier wanneer er hier ook meer animo voor is.

Met vriendelijke groet de spelleiding
~ Nou en ~

Stefan Lugtenberg
Berichten: 462
Lid geworden op: 01-09-2013 15:19

Bericht door Stefan Lugtenberg » 26-11-2013 17:01

Prima, maakt mij allemaal niets uit.
Wat ik dan wel graag zie van andere leden.
Een suggestie voor een origineel NIEUW spel wat niet gebasseerd is op iets anders :wink:
Wie weet kunnen we zo het transportspel vervangen :wink:
Leon Gjaltema schreef:Wat zou ik toch graag een Volkswagen op de oprit hebben staan zeg.

Gast

Bericht door Gast » 27-11-2013 18:05

Voor de uitbreiding van de showdown kun je elk kwartaal een truckshow organiseren:
Sommerfest, Autumnfest, Winterfest (eindejaarsfeest) en Fallfest.
Hier kan je de verschillende categorieën als klassement gebruiken.

Je kan misschien ook de showdowns ook in deze categorieën indelen.

Officiële wedstrijden worden door de 'spelleiders' gemaakt, waarbij dan iedereen die in het showdown klassement staat mee moet doen.

Themawedstrijden zijn voor meerdere personen, maar die hoeven niet allemaal in het klassement te staan. Met thema's als Oud en Nieuw en Oldtimers of een van de categorieën.


Iemand nog andere ideeën.

Stefan Lugtenberg
Berichten: 462
Lid geworden op: 01-09-2013 15:19

Bericht door Stefan Lugtenberg » 28-11-2013 12:35

Copy pastje vanuit cafe
Ik zat zelf ook nog met een idee (als je toch een variatie op Transportspel wil), maar ben bang dat het qua tijd (mij) teveel energie kost en dus onhaalbaar is.

Transportplanner: Iedereen die mee wilt doen, start met 1 wagen, blanco, met eigen koel- of huiftrailer (ook Blanco).
Een bepaalde groep leden, gaat samen brainstormen over een lijst van (ik noem maar wat) 200 vrachten tussen plaatsen in Nederland (later misschien uitbreiden).
Van die lijst komen er elke week bijv. 20 online te staan (om te voorkomen dat mensen een goed verdienende route hebben en telkens hetzelfde rijden.) en aan de hand van die 20 ritten, moeten ze hun eigen weekplanning maken.
Deze planning maak je door lijntjes te trekken op een landkaartje van Nederland (groen is met vracht, rood is leeg) en erbij vertellen welke vrachten je doet.
Kilometers van een vracht worden vergoed door de 'opdrachtgever' en de lege kilometers zijn voor eigen rekening.
Geld dat je verdient kun je inzetten voor opknappen van je wagen of een heus imperium op te bouwen (let wel, meer wagens betekenen dus ook meer planningen)
Soort van eigen rijder principe. Misschien dat dit genoeg verschilt van het originele transportspel dat dit wel door mag gaan?

Het is een idee, afschieten mag, suggesties hierop mogen ook
Leon Gjaltema schreef:Wat zou ik toch graag een Volkswagen op de oprit hebben staan zeg.

Jordy van Zoeren
Berichten: 181
Lid geworden op: 29-09-2013 14:20

Bericht door Jordy van Zoeren » 28-11-2013 13:13

zoals ik ook al zei:
we kunnen het ook combineren zowel het uitbereiden van het showdown gedeelte en een compleet nieuw transportspel maken waarbij ik indien nodig,
ook financieen en dat soort dingen voor mij rekening wil nemen. uitgewerkt in excel. zodat we allemaal, dus alle deelnemers gewoon het zelfde excel bestandje hebben en het voor de mods dus bijv ook gewoon handiger is om te controleren.
Retraite ... Enfer! Nous venons ici
Souvent copié, jamais égalé

Stefan Lugtenberg
Berichten: 462
Lid geworden op: 01-09-2013 15:19

Bericht door Stefan Lugtenberg » 28-11-2013 13:32

Wat voor mij belangrijk is (als het puur om een nieuwe versie van het transportspel gaat): Dat er voldoende animo is, dus meer dan de 7-8 rijders in Transportspel (ik kreeg mijn wagen gewoonweg niet af).
En ik moet zeker weten dat het MAG. Dus niet dat we naar een paar maanden weer moeten stoppen omdat het teveel lijkt op elkaar, want dat schiet niet op.
Leon Gjaltema schreef:Wat zou ik toch graag een Volkswagen op de oprit hebben staan zeg.

Jordy van Zoeren
Berichten: 181
Lid geworden op: 29-09-2013 14:20

Bericht door Jordy van Zoeren » 28-11-2013 14:11

stefan kan je hier dan een poll van maken of iemand anders zodat we kunnen meten wie zeker mee gaan doen of wie niet?
en tuurlijk kan het dat je je truck nog niet afkreeg. maar laten we het eerst vragen of jouw opzet gewoon er niet op lijkt volgens hun :roll:
dan kunnen we verder. en inderdaad de animo moet gewoon genoeg zijn. en niet zeggen ja ik doe mee en dan uiteindelijk toch afzeggen
Retraite ... Enfer! Nous venons ici
Souvent copié, jamais égalé

Stefan Lugtenberg
Berichten: 462
Lid geworden op: 01-09-2013 15:19

Bericht door Stefan Lugtenberg » 28-11-2013 14:13

een poll heeft weinig nut. Dat deden we bij transportspel ook, maar die aantallen kwamen uiteindelijk ook niet overeen :(
Leon Gjaltema schreef:Wat zou ik toch graag een Volkswagen op de oprit hebben staan zeg.

Jordy van Zoeren
Berichten: 181
Lid geworden op: 29-09-2013 14:20

Bericht door Jordy van Zoeren » 28-11-2013 14:20

hmm hoe moeten we dan peilen wie wel mee willen doen
Retraite ... Enfer! Nous venons ici
Souvent copié, jamais égalé

Stefan Lugtenberg
Berichten: 462
Lid geworden op: 01-09-2013 15:19

Bericht door Stefan Lugtenberg » 28-11-2013 14:22

Werkelijk waar geen idee :lol: Een poll kan best, maar zal niet weergeven wat mensen uiteindelijk zullen doen :wink:
Leon Gjaltema schreef:Wat zou ik toch graag een Volkswagen op de oprit hebben staan zeg.

Plaats reactie